AURA BARU

Assalamualaikum dan salam sejahtera sahabat2ku yg senantiasa menjenguk aku dari luar tingkap monitor yg jua senantiasa mendorong aku unt mengecap kehidupan yang lebih baik...dah bersawang sensawang blog aku ni...rasanya elok aku kemaskan dulu laman blog ni dulu sebelum aku jemput kawan2 lain untuk bertandang semula ke sini...mungkin amik masa yg lama sikit...'potret' lama dan 'megazine' lama ni aku rasa aku biarkan aja untuk jadi bahan pembacaan rakan2 yg belum pernah datang ke sini nnt..ade jugak yg marah suruh aku 'buang' ksemuanya...marah sebab ape aku tak tau la plak...bukan taknak buang..ia kenangan, walopun dah takde pape tapi bole dibuat sbgai rujukan...herm..ok lah,aku kemas2 dulu..nnt dah siap aku hidangkan jamuan unt korang smua ya...=)